Gastvrij Leiderschap

Juist in een tijd waarin we als mensen steeds minder persoonlijk contact hebben, blijkt de behoefte hieraan nog steeds actueel. Uit vele onderzoeken en studies blijkt ook dat uiteindelijk het persoonlijke contact door cliënten als het allerbelangrijkste wordt beschouwd in het contact tussen die cliënt en de dienstverlener.

Dat maakt het zeer de moeite waard gastvrijheid als vaste kernwaarde te verankeren in organisaties en teams. Maar wat betekent dat voor het leiderschap wat je als manager inzet? Hoe kun jij jezelf hierin ontwikkelen en daardoor anderen inspireren?

Gastvrij leiderschap is daarin een effectief middel om je medewerkers te stimuleren tot gemotiveerd werken.  

In deze interactieve workshop wordt ingegaan op zien, horen en voelen en wat Gastvrij Leiderschap betekent en hoe je dit tot een eigen herkenbare stijl van leiderschap kunt maken. Een antwoord op de vraag hoe je kunt bouwen aan een hecht team van individuen die ieder met hun eigen kennis en mogelijkheden bijdragen aan de collectiviteit.  

In deze workshop komen aan de orde:

- Wat is gastvrij leiderschap
- Waar ligt mijn eigen kracht
- Hoe krijg ik anderen in beweging
- Hoe zet je gastvrijheid in als katalysator in het denken en handelen van je team.

Alle deelnemers krijgen na afloop een certificaat van deelname uitgereikt.

Andere workshops